- Startseite
- Logo
- Logo-Wettbewerbe
- YBRATO - Ein essentielles Zubehörteil für alle Saxophonist und Klarinettisten auf Weg zu ihrem Weg z
markus.maiex hat ein neues Design im Rahmen eines Design-Wettbewerbs in der Kategorie Logo erhalten:
YBRATO - Ein essentielles Zubehörteil für alle Saxophonist und Klarinettisten auf Weg zu ihrem Weg z
Sehen Sie sich den Wettbewerb von markus.maiex in der Kategorie Logo an…
Alles begann mit einem Design-Briefing.
Ein schneller, interaktiver Leitfaden half dabei, den gewünschten Design-Stil zu kommunizieren und die eigenen Erwartungen in der Kategorie Logo abzubilden.
Designer auf der ganzen Welt erstellten daraufhin zauberhafte Designs.
Design-Entwürfe
Sie erhalten eine Vielzahl von Design-Konzepten von erfahrenen Designern auf der ganzen Welt.
Designerinnen und Designer
Arbeiten Sie mit talentierten, professionellen Designern der Kategorie Logo zusammen, um Ihre Ideen Wirklichkeit werden zu lassen.
Gewinner
Wählen Sie Ihr favorisiertes Logo (oder gleich zwei oder sogar drei) und alles gehört ganz Ihnen.
markus.maiex arbeitete mit den Designern gemeinsam an deren Ideen
Bewerten Sie Designs
Sobald Designs eingereicht werden, können Sie diese bewerten, um den Designern eine Orientierung zu geben.
Geben Sie Feedback
99designs bietet großartige Tools für die Zusammenarbeit mit Designern, um Ihnen dabei zu helfen, Ihre Gedanken und Ideen festzuhalten
Und dann… wurde ein Gewinner gewählt!
Kundenbewertung
Ana was amazing at incorporating feedback and sending many variations of the logo as it evolved. She provided many options to choose from and worked quickly. She responded to my comments and questions immediately and that communication made the process joyful and fun!
lesleysimpsonFAuf ihrem Weg haben sie viele talentierte Designer kennen gelernt...
Wir finden, dass Design-Wettbewerbe richtig viel Spaß machen!
Kürzlich abgeschlossene Wettbewerbe:
Self Help book series starting with Social Skills and winner to do all future covers in the series.
The target audience is primarily adults aged 25 to 45 who are interested in personal development and improving their soc
entries
designers
Inspire health by designing a moving iOS/Android App. Ensuring users feel compelled to remain engaged
Here's a streamlined outline for the MVP of the health/wellness app, emphasizing essential features and outlining clear
entries
designers
Poetry.com Mobile Logo
STANDS4 is running a network of content websites, we'd like to have a new mobile version for our logo (currently it's ju
entries
designers
Stebbeds & Hall Logo
Two Companies have merged to create a new Food Service company "Stebbeds & Hall " they are delivering Potatoes from the
entries
designers
Design a Captivating eBook Cover for the next bestseller Self-Help Book
Primarily female, but also inclusive of males. Age Range: 25-45 years old. Location: Predominantly urban areas in the
entries
designers
Small Construction Company / Odd Jobs - Mainly for home owners
small construction / building work projects such as lock block drives ways, small walls, foundation digging and installa
entries
designers
FUEL UP portable charger sharing solution need his modern logo
FUEL UP is a company that provides self-service phone and other battery chargers like LYTE. It's a start-up. We want a
entries
designers
Book cover to help introverts become more extroverted when required.
Typical audiences would be anyone from school (age 12) onwards. Gender is irrelevant, as it is appropriate for all. Loca
entries
designers
Professional Bottle Label Design for Pikes Peak Shroomery
Peptones are mixed with a liquid and then "infused" with whatever the customer wants to grow. An example would be mushro
entries
designers
Logo Fresh
we sell to commercial developers, general contracts, business, IT Directors with a focus on security system integration
entries
designers
Design a creative logo for a startup that sells innovative backpacks
We are a Start-Up and we are going to sell innovative backpacks on our online shop primarily for travellers who are trav
entries
designers