Informationen über Ihr Unternehmen
Name der Organisation
Center of Contemplative Research
Beschreibung der Organisation und Ihrer Zielgruppe
The Center for Contemplative Research (CCR) is a nonprofit religious organization that provides the training and ideal environment for full-time, dedicated contemplatives to engage in long-term meditation retreats and collaborate in rigorous research with leading scientists and philosophers from a variety of fields. We need a simple way to explain what we do in a single infographic! https://centerforcontemplativeresea…about-ccr/
Branche
Bildung
Inhaltliche Details
Art der Infografik
- Drucksachen (Poster, Zeitschriften, Zeitungen etc.)
- Online (Webseite, Newsletter, E-Mail etc.)
Story, die die Infografik erzählt
How does the contemplative technology of highly refined concentration reveal the nature of consciousness and overturn the idea that only physical things exist (materialist paradigm).
Neuroscience as it stands is at an impasse—unable to solve the so-called "mystery of consciousness" within the constraints of a materialist paradigm. Using the mind to look at the mind to look at the mind.
Daten-Material für die Infografik
Data would include some of the current research in the field:
Elemente, die auf der Infografik sein sollen
Just for the color scheme and feel to match the overall design of our website:
Referenzen
Stockmaterial
Der Auftraggeber untersagt die Verwendung von Stockmaterial für diesen Wettbewerb.
Stockbilder sind lizenzierte Fotos und Vektor-Dateien. Bitte informieren Sie den Kunden, bevor Sie Designs einreichen, die Stockbilder enthalten
Anhänge
Weitere Anmerkungen
Please do ask any questions you may have! I have attached a good example of a great infographic by the charity called the Contentment Foundation as something that we look as a great example of simplifying their complex work into a simple infographic.
Wettbewerb Deliverables
1 x Digitales Design
Finale Dateien
Wenn Sie Schriften verwenden, die eine Lizenz erfordern, klären Sie zunächst mit dem Kunden, ob er damit einverstanden ist. Aus Lizenzgründen ist es besser dem Kunden die Informationen zur Schriftart mitzuteilen und wie man diese kaufen kann, ohne dabei die eigentlichen Dateien zur Verfügung zu stellen.